Mitä opinnäytetöitä on tehty, joissa yhdistyvät metsäalan opinnot ja urheilu?

Kysytty

Mitä opinnäytetöitä on tehty, joissa yhdistyvät metsäalan opinnot ja urheilu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näillä hakusanoilla, "metsäala" "opiskelu" "urheilu", haettaessa ei tullut viitteitä(Melinda, UEF/Finna). Jos tarkoitat opiskelijoiden urheilu/liikuntaharrastusta, joitakin opinnäytteitä löytyy opiskelijoiden liikuntaharrastuksesta yleensä. Alla on listaus, jos näistä olisi kuitenkin apua:

Kauravaara, Kati.
Mitä sitten, jos ei liikuta? : etnografinen tutkimus nuorista miehistä. Jyväskylä : Likes-tutkimuskeskus, 2013 - (Liikunnan ja kansanterveyden julkaisuja, ISSN 0357-2498 ; 276.) - Väitöskirja : Jyväskylän yliopisto, liikuntatieteellinen tiedekunta, liikunnan yhteiskuntatieteet.ISBN 978-951-790-342-4

Innanen, Kaisa.
Liikettä kampuksella ? : Savonlinnan opettajankoulutuslaitoksen ja kansainvälisen viestinnän laitoksen opiskelijoiden liikuntakäyttäytymisen piirteitä / Kaisa Innanen. Joensuu : Joensuun yliopisto, 2006. - Pro gradu -tutkielma : Joensuun yliopisto, Savonlinnan opettajankoulutuslaitos. Luokanopettajien koulutus, 2006.

Jäntti, Riikka, Turpeinen, Minna.
Lähiliikuntaa Oulun läänissä : sosiaalisen ja fyysisen ympäristön sekä yksilöllisten tekijöiden yhteys yliopisto-opiskelijoiden liikuntaharrastukseen / Riikka Jäntti, Minna Turpeinen. Kajaani : [R. Jäntti], 2004. - Pro gradu -tutkielma : Oulun yliopisto, Kajaanin opettajankoulutusyksikkö.

Salminen, Kari.
Oulun yliopiston liikuntahistoria 1959-1999 / Kari Salminen. Oulu : [K. Salminen], 2003. - Pro gradu -tutkielma : Oulun yliopisto, Historian laitos, Suomen ja Skandinavian historia.

Kunttu, Kristina.
Korkeakouluopiskelijoiden terveyskäyttäytyminen ja sosiaaliset suhteet : tutkimus turkulaisista ensimmäisen vuoden opiskelijoista / Kristina Kunttu. - Väitöskirja Helsinki : Kansaneläkelaitos, tutkimus- ja kehitysyksikkö, 1997 - (Sosiaali- ja terveysturvan tutkimuksia / Kansaneläkelaitos, ISSN 1238-5050 ; 28.) ISBN 951-669-442-X

Hänninen, Liisa.
Liikuntaharrastus opiskelijoiden elämäntavassa / Liisa Hänninen. Jyväskylä, 1988. - Liikuntapedagogiikan pro gradu -työ : Jyväskylän yliopisto, Liikuntakasvatuksen laitos, 1988.

Katso saatavuus:
http://melinda.kansalliskirjasto.fi/
https://uef.finna.fi/