Mitä muita kirjoja Otavan Signal-sarjassa on julkaistu Liian lyhyt hame -nuortenromaanin lisäksi?

Kysytty

Mitä muita kirjoja Otavan Signal-sarjassa on julkaistu Liian lyhyt hame -nuortenromaanin lisäksi?

Vastaus

Vastattu

Otavan Signal-sarjassa on julkaistu seuraavat teokset:

Geoffrey Beattie: Belfastin pojat (The corner boys, suom. Jukka Nyman, 1999)

Christina Nord Wahldén: Liian lyhyt hame? (Kort kjol, suom. Nora Schuurman, 1999)

Melvin Burgess: Hepo (Junk, suom. Jukka Nyman, 1999)

Walter Dean Myers: Peto (Monster, suom. Jukka Nyman, 2000)

Susanne Fülscher: Mustaa kajalia (Schöne Mädchen fallen nicht vom Himmel, suom. Tiina Hakala, 2000)

Peter Pohl: Valonarkaa (Man kan inte säga allt, suom. Nora Schuurman, 2000)

Julia Bell: Ahmatti (Massive, suom. Sirpa Kähkönen, 2003)

Christina Wahldén: Kunnian tähden (Heder, suom. Nora Schuurman, 2003)

Nick McDonell: Vuoden viimeiset bileet (Twelve, suom. Suvi Mikkola, 2004)

Randa Ghazy: Rauhaa! (Sognado Palestina, suom. Jonne Ahvonen, 2004)

Josefine Adolfsson: Ketä kiinnostaa? : neliosainen kotiseutukuvaus ja kaksi keskustelua (Kårnulf was here, suom. Peikko Pitkänen, 2005)

Annika Luther: Kadotettu metsä (Skogen som gud glömde, suom. Rauni Hukka, 2005)

https://kansalliskirjasto.finna.fi/kansalliskirjastofikka/

https://www.kirjasampo.fi/fi