Mitä maksoikaan kirjan tilaus pääkaupunkiseudun kirjastosta toiseen pääkaupunkiseudun kirjastoon?

Kysytty

Mitä maksoikaan kirjan tilaus pääkaupunkiseudun kirjastosta toiseen pääkaupunkiseudun kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa aineiston varaus maksaa 0,50 €. Varausmaksu peritään varausta noudettaessa. Varausmaksuja ei peritä lastenaineistosta eikä alle 18-vuotiailta varaajilta.

Varauksesi kohdistuu kaikkien HelMet-kirjastojen kokoelmiin.

Lisätietoa varaamisesta
http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin/k

1 ääntä

Kommentit

Onnittelut HelMet-asiakkaille edullisesta palvelusta! Pirkanmaalla maksu vastaavassa tapauksessa naapurikuntienkin välillä on nelinkertainen tuohon nähden.