Mitä lukea, kun on lukenut throne of glass sarjan?

Kysytty

Mitä lukea, kun on lukenut throne of glass sarjan?

Vastaus

Vastattu

Sarah J. Maasilta, eli Throne of Glass sarjan tekijältä, on myös toinen sarja; Valtakunta. Kirjasarjan ensimmäinen osa on Okaruusujen valtakunta ja tällä hetkellä sarjasta on suomennettu kolme kirjaa.

Muita samantapaisia:

Victoria Aveyard: Hopea-sarja. Punainen kuningatar on neliosaisen kirjasarjan ensimmäinen osa.

Leigh Bardugo: Grishauniversumi sarja, trilogian ensimmäinen osa on Varjo ja riipus.

Tomi Adeyemi: Veren ja luun lapset, sekä jatko-osa Koston ja kunnian lapset.

Laini Taylor: Karou, savun tytär sekä toinen osa Aika taistelun & tähtivalon. Ikävä kyllä sarjan kolmatta osaa ei ole suomennettu.

Kristin Cashoren Syntymälahja on myös samantapainen mutta jatko-osia ei olla suomennettu.

Englanniksi jos haluaa lukea niin löytyy sitten jo paljon enemmän. Esimerkiksi Goodreads sivustolta löytyy pitkä listaus samantapaisista kirjoista mutta tietysti saatavuus Suomen kirjastoissa voi vaihdella. Books similar to Throne of Glass (Throne of Glass, #1) (goodreads.com)