Mitä Lizzie McGuire- sarjan kirjoja Kirsten Larsen on kirjoittanut? Mitkä ovat kirjailijan tunnetuimpia teoksia?

Kysytty

Mitä Lizzie McGuire- sarjan kirjoja Kirsten Larsen on kirjoittanut? Mitkä ovat kirjailijan tunnetuimpia teoksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirsten Larsenilta on suomennettu kolme kirjaa, josita kaksi kuuluu Lizzie McGuire -sarjaan:

Ota iisisti, Kate! [Helsinki] : Sanoma Magazines Finland, 2004 (Juva : WS Bookwell). (Lizzie McGuire)

Villiä menoa [Helsinki] : Sanoma Magazines Finland, 2004 (Juva : WS Bookwell) (Lizzie McGuire)

sekä saturomaani Salaperäinen siemen (kuvittanut Judith Holmes Clarke ja Disneyn taiteilijat). [Helsinki] : Sanoma Magazines Finland, 2006

Amazon.com verkkokirjakaupan, http://www.amazon.com/ haussa löytyi useampi lasten kirja tekijältä. Muita kuin yllämainitut ei ole suomennettu ainakaan vielä http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw/103-9848095-4554261?url=search-ali… .

Nämä kolme teosta näyttävät löytyvän monista kirjastoista ja käännettyinä eri kielille, joten olisivatkohan ne myös ainakin tähän mennessä tunnetuimmat.