Mitä Lisa Beveren kirjoja on suomennettu? Kiitos.

Kysytty

Mitä Lisa Beveren kirjoja on suomennettu?

Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografian Fennican mukaan Lisa Bevereltä on suomennettu kolme teosta:

Oikea naisen mitta : olet enemmän kuin luuletkaan (2009, The true measure of a woman, suom. Päivi Hautala)
Naisena olemisen voima : kuinka voit löytää sen? (2010, Fight like a girl : the power of being a woman, suom. Oili Räsänen)
Salaisuuksia Jumalan tyttärille : pyhyyteen, vapauteen ja voimaan (2011, Kissed the girls and made them cry, why women loose when they give, suom. Päivi Hautala)

Teokset on kustantanut Kristillinen kirja- ja musiikkikustannus.

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic