Mitä liittyy Annika Thorin lapsuuteen? Ketkä olivat Annika Thorin vanhemmat?

Kysytty

Mitä liittyy Annika Thorin lapsuuteen? Ketkä olivat Annika Thorin vanhemmat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annika Thor on syntynyt Ruotsissa, Göteborgissa vuonna 1950.

Suomenkielistä tietoa kirjailijasta löytyy teoksesta
Koski, Mervi: Ulkomaisia nuortenkertojia 2 (2006).

Ruotsinkielistä tietoa kirjailijasta on saatavilla enemmän. Hyvä lähtökohta on katsoa hänen kotisivuaan :https://annikathor.wordpress.com/