Mitä lahjaksi 14-vuotiaalle pojalle, kun Harry Potterit on luettu?

Kysytty

Mitä lahjaksi 14-vuotiaalle pojalle, kun Harry Potterit on luettu?

Vastaus

Vastattu

Uusia nuorille suunnattuja tieteis- ja fantasiakirjoja on saatavilla paljon. Tässä vain osa saatavana viime vuosina ilmestyneisstä:

Fantasiaa:

  • Tomi Adeyemi: Orïshan perintö -sarja
  • Anniina Mikama: Taikuri ja Taskuvaras -trilogia
  • Neil Patrick Harris: Taikajengi -sarja
  • Mikko Koiranen: Nauhoitettava ennen käyttöä
  • Sini Helminen: Väkiveriset-sarja (neljä osaa)
  • Henrik Fexius: Viimeinen illuusio -trilogia
  • Nonna Wasiljeff: Loukkupoika -sarja

Scifimpää:

  • Anders Vacklin & Aki Parhamaa: Sensored reality -trilogia
  • Salla Simukka: Lukitut
  • I. I. Davidson: The Ghost Network -sarja

Kauhumpaa:

  • Mikko Toiviainen: Pimeä peili ja muita urbaaneja kauhutarinoita
  • Kristina Ohlsson: Hirviö-trilogia
  • Magdalena Hai: Uhriniituntakainen -novellikokoelmat
  • Ilkka Auer: Anastasia, Domowik ja Kymnaasi

Lisää teoksia voi käydä selailemassa Risingshadow-sivustolla