Mitä Kyyti-kirjastojen varauksessa tarkoittaa prioriteetti? Yleisestikin olisin kiinnostunut tietämään sovelluksen tietojen merkityksestä tarkemmin kuin vain…

Kysytty

Mitä Kyyti-kirjastojen varauksessa tarkoittaa prioriteetti? Yleisestikin olisin kiinnostunut tietämään sovelluksen tietojen merkityksestä tarkemmin kuin vain esim. "Miten teen varauksen". Onko jossain tarkat ohjeet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Linkistä löytyy pdfohje varaamisesta.
http://www.kyyti.fi/sites/default/files/liitteet/verkkokirjasto_varaami…
Ohjeessa on selitetty kuvakaappauksien avulla varauksen tekoa ja termien merkitystä.
Tuo prioriteetti tarkoittaa sijaanne varausjonossa.