Otsikko
Mitä kirjoja suosittelisitte 3.luokan matematiikan tueksi? Haluaisin, että oppilaat voisivat lukea hauskoja juttuja matematiikasta. Onko sellaisia kirjoja…

Kysytty

Hei, mitä kirjoja suosittelisitte 3.luokan matematiikan tueksi? Haluaisin, että oppilaat voisivat lukea hauskoja juttuja matematiikasta. Onko sellaisia kirjoja olemassakaan? Onko olemassa esim. kirjoja jostain ukosta, joka tykkää mitata kaikkea.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jukka Laajarinteen Madonluvut: matemaattisia sekoiluja sopii alakoululaisille. Mari Mörön Ihan sopiva maailma -kuvakirjassa ukko mittaa kaikkea. Myös Brenda Williamsin Oikea prinsessa: matemaaginen tarina sopii matematiikan opetuksen oheistarinaksi.