Mitä kirjoja suosittelisit 12-vuotiaalle tytölle? Lempi kirjailija on Najda Sumasen ja etsin sellaisia kirjoja kun Rambo ja Seepra, muukin käy!

Kysytty

Mitä kirjoja suosittelisit 12-vuotiaalle tytölle? Lempi kirjailija on Najda Sumasen ja etsin sellaisia kirjoja kun Rambo ja Seepra, muukin käy!

Vastaus

Vastattu

Nadja Sumanen ei toistaiseksi ole kirjoittanut muita teoksia kuin nuo mainitsemasi Rambo ja Terveisin Seepra, jotka löytyvät Helmet-verkkokirjastosta.

Lukemasi perusteella sinun kannattaisi kokeilla esimerkiksi näitä teoksia:

Kilpikonnan kuorella / John Green (ja muutkin John Greenin teokset saattaisivat kiinnostaa sinua)

Oonko ihan normaali? / Holly Bourne

Kosmoksessa tavataan / Jack Cheng

Puhu, Nelli, puhu / Heidi Silvan

Kadonnut : Audrey / Sophie Kinsella

Kysy lähikirjastostasi tai varaa Helmet-verkkokirjastosta https://www.helmet.fi/fi-FI.