Kirjoja someriippuvuudesta ja sosiaalisen median haittavaikutuksista

Kysytty

Mitä kirjoja someriippuvuudesta ja sosiaalisen median haittavaikutuksista on kirjoitettu a) suomalaisten kirjoittajien toimesta b) käännöksinä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kotimaisia kirjoja aiheesta:

Forss, Marko: Fobban sosiaalisen median selviytymisopas (Crime Time 2014)

Haasio, Ari: Koukussa nettiin  : lapset, nuoret ja verkon vaarat (Avain 2016)

Juusola, Elina: Sydän saaliina : romanssihuijarit verkossa (Docendo 2018)

Hantula, Kirsi: Tutkimusmatka teknolandiaan eli miten internet, älypuhelin ja henkilöauto ovat muuttaneet ihmissuhteitasi ja elämääsi (Alice Labs Publishing 2018)

Kansa raivostui (Kustannusosakeyhtiö Hai 2018)

Lapset, nuoret ja älylaitteet : taiten tasapainoon (Duodecim 2019)

Nieminen, Emmi: Vihan ja inhon Internet (Kustannusosakeyhtiö Kosmos 2017)

Pietilä, Antti-Pekka: Uutisissa valheita, valheista uutisia (Art House 2018)

Käännöskirjoja:

Alter, Adam: Vastustamaton : miksi emme pysty lopettamaan tsekkaamista, skrollaamista, klikkaamista ja seuraamista (Terra Cognita 2017)

Carr, Nicholas: Pinnalliset : mitä internet tekee aivoillemme (Terra Cognita 2010)

Haig, Matt: Huomioita neuroottiselta planeetalta (Aula & Co 2019)

Kamenetz, Anya: Sopiva ruutuaika : löydä tasapaino digitaalisen ja todellisen elämän välillä (Viisas Elämä 2018)

Lanier, Jaron: 10 syytä tuhota kaikki sometilit nyt (Kustantamo S&S 2019)

Price, Catherine: Kuinka päästää irti puhelimesta (Otava 2018)

Stowell, Louie: Oikeella tavalla online (Lasten Keskus 2017)