Mitä kirjoja on kouvolan haalin- ja kaupungin kirjastossa jotka käsittelevät erilaisia syömishäiriöitä ?

Kysytty

mitä kirjoja on kouvolan haalin- ja kaupungin kirjastossa jotka käsittelevät erilaisia syömishäiriöitä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tarkistaa itse Kouvolan kaupunginkirjaston verkkokirjastosta (Kyyti-kirjastot) näitä kirjoja
http://kouvola.kirjas.to/
Valitse vasemmasta reunasta Sanahaku ja kirjoita sitten Sanahaku-laatikkoon syömishäiriöt. Saat tulokseksi 60 kirjaa ja 3 videokasettia. Klikkaa alleviivattua aineistolajia kirja tai videokasetti. Saat listan aihetta käsittelevistä kirjoista tai videokaseteista. Klikkaa kirjan nimeä (joka on alleviivattu) niin saat näkyviin tiedot missä Kouvolan kirjastossa se on saatavana vai onko se lainassa. Jos kirja on lainassa niin oikeassa reunassa näet eräpäivän.