Mitä kirjoja on ilmestynyt Windows 7:stä?

Kysytty

Mitä kirjoja on ilmestynyt Windows 7:stä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Raision kaupunginkirjasto ei ole mukana Kysy kirjastonhoitajalta -palvelussa, joten tämä vastaus tulee Helsingistä.

Toistaiseksi on ilmestynyt suomeksi vasta kaksi Windows 7:ää käsittelevää kirjaa, jotka molemmat löytyvät myös Raision kaupunginkirjastosta:

Karhula, Matti ja Pekka Malmirae: ”Windows 7 pikaopas” (Docendo, 2010)
Rousku, Kimmo: ”Windows 7: kotona ja toimistossa” (Docendo, 2009)

Englanniksi on olemassa useita muita teoksia Windows 7:stä, mutta niitä ei ole saatavilla Raisiosta eikä muistakaan Vaski-kirjastoista. Jos kuitenkin haluat tilata niitä kaukotilauksena muualta Suomesta, ainakin seuraavat englanninkieliset teokset voisivat antaa perustietoa Windows 7:stä:

Harvey, Greg: ”Windows 7 for Dummies” (Wiley, 2009)
Kotecha, Harshad: ”Windows 7 : in Easy Steps” (In Easy Steps, 2009)
Oliver, P. R. M.: ”An Introduction to Windows 7” (Bernard Babani, 2009)
Soper, Mark Edward: ”Easy Microsoft Windows 7” (Que, 2010)