Mitä kirjoja olisi saatavissa ajanhallinnasta ja itsensä johtamisesta?

Kysytty

Hei! Mitä kirjoja olisi saatavissa ajanhallinnasta ja itsensä johtamisesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Suunitelmallista ajankäyttöä käsittelevät ainakin seuraavat pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoista saatavat teokset. Asiasana on ajankäyttö.
Jönsson, Bodil: 10 ajatusta ajasta, 2000
Needleman, Jacob: Laatuaika - hetken merkitys kiireen maailmassa, 1998
Hoikkala, Ari: Tehokkuutta tehtävien hoitoon, 1998
Vakkuri, Kai: Aika ja sinä - opas ajankäytön suunnitteluun ja itsensä johtamiseen, 1996
Aulanko, Veikko: Aikatiedostot - kaikki tapahtuu ajassa - miten ennakoit ajantarpeen? 1994

Itsensä johtaminen on epämääräinen käsite, jolla voidaan tarkoittaa, elämänhallintaa, elämäntaitoa, itsetuntemusta ja itsekasvatusta tavoitteiden saavuttamiseksi ym. Tämän tyyppisiä ovat mm. seuraavat teokset. (Asiasaoja: elämänhallinta, elämäntaito, itsetuntemus, itsekasvatus)
Canfield, Jack: Aladdin-tekijä, 2000
Furman, Ben: Ratkaisukeskeinen itsensä kehittäminen, 1999
Sarasvuo, Jari: Vapaus! - itsensä johtamisen mahdollisuudet, 1998
Keenan, Kate: Opas itsensä johtamiseen, 1997

Teosten saatavuutta voit tarkastella Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten yhteisestä PLUSSA- tietokannasta http://www.libplussa.fi/