Mitä kirjallisuutta voisin hyödyntää kun kirjoitan kehittämishanketta?

Kysytty

Mitä kirjallisuutta voisin hyödyntää kun kirjoitan kehittämishanketta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kehittämishankkeisiin liittyvät kirjat ovat ainakin yleisissä kirjastoissa enemmänkin tapaustutkimuksia, mutta löytyy niitä oppikirjojakin. Tästä saattaisi kannattaa soittaa kirjastoon ja tehdä varaus: Muutospuhe : muutoksen retoriikka johtamisen ja organisaatioiden arjen näyttämöllä / Pauli Juuti, Heikki Rannikko, Ville Saarikoski, Otava, 2004. Tapaustutkimuksia ym. aiheeseen liittyviä ovat ainakin seuraavat kirjat, näitä saat lähikirjaston kautta:
Valkoisenlähteentien tarveselvitys / [julkaisija:] Vantaan kaupunki, kuntatekniikan keskus
KIRJA

Kohtaavaa lastensuojelua : lapsikeskeisen lastensuojelun sosiaalityön tilannearvion käsikirja / Tiin
KIRJA

Terveyskeskus toimivaksi : kansallisen terveydenhuollon hankkeen kenttäkierroksen raportti 2004
KIRJA

Osaamispääoman kehittäminen tukemaan yrittäjyyttä, työelämän uudistumista sekä tutkimustulosten ja t
KIRJA

Muutospuhe : muutoksen retoriikka johtamisen ja organisaatioiden arjen näyttämöllä / Pauli Juuti, He
KIRJA

Kehittämishankkeen arviointiraportti / Petri Virtanen, Anna-Kaisa Mäkinen
KIRJA

Maakunnan liittojen matkailustrategiat ja -hankkeet
KIRJA