Mitä kirjaa suosittelet, kun pitäisi hommata asiallinen seksuaaliopas teini-ikäiselle kummitytölle? Löysin Helmet-haulla ikivanhan, itse lapsena saamani Nauti…

Kysytty

Mitä kirjaa suosittelet, kun pitäisi hommata asiallinen seksuaaliopas teini-ikäiselle kummitytölle? Löysin Helmet-haulla ikivanhan, itse lapsena saamani Nauti seksistä - opas naiselle. Olisiko tuoreempia tarjolla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tällä hetkellä saatavana on ainakin vuonna 2012 ilmestynyt Sopivasti ihana : Q & A tyttöjen seksuaalisuudesta ja seksistä.
http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C|Rb2062697

Kirjoittaja Maaret Kallio kertoo kirjastaan blogissaan seuraavasti: "Kirjan tarkoituksena on kulkea vuosia tytön mukana. Osa luvuista sopii jo 13-vuotiaalle, osa on parhaimmillaan vasta 18-vuotiaan pohdinnoissa." Kallio piti Miss Mix -lehdessä palstaa, jossa vastasi seksuaalisuutta koskeneisiin kysymyksiin.