Mitä kappaleita Kasevan nuottikirja "Kun maailma elää" sisältää?

Kysytty

Mitä kappaleita Kasevan nuottikirja "Kun maailma elää" sisältää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotti Kaseva, Kun maailma elää, Love kustannus 1976 sisältää kappaleet:Kevät, Sipuli-Sanni, Syksy, Naula läpi pään, Pena, Kun maailma elää, Et voi jäädä nukkumaan, Monen vuoden jälkeen, Joku jota rakastaa, Hän tulee taas.