Mitä kaikkea Hae palvelusta voi hakea??

Kysytty

Mitä kaikkea Hae palvelusta voi hakea??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sen verran lisätietoa olisit kyllä voinut antaa, että tietäisin, mitä palvelua tarkoitat! ;)

Jos kyseessä on tuo sivun yläkulman Hae palvelusta, sillä voi hakea näiltä Kirjastot.fi-sivuilta, eli haku kohdistuu kaikki sivuihin: kirjastojen tietoihin, keskusteluihin, Linkkikirjastoon, ammattisivuihin ja myös Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta annettuihin vastauksiin. Jos haluat katsella ja etsiä vastauksia, sinun kannattaa käyttää tätä hakua, http://www2.kirjastot.fi/fi-FI/kysy/arkisto/ . Voit myös selata sanaston kautta vanhempia vastauksia, http://www2.kirjastot.fi/fi-FI/kysy/asiasanahakemisto/ .

Olisikohan kyse siitä Helsingin kaupunginkirjaston kotisivulla ( www.lib.hel.fi ) olevasta "Hae aineistoa" -ruudusta? Sen kautta pääset HelMet-verkkokirjastoon ja pystyt hakemaan kaikkea, mitä Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjastoissa on. Näet sieltä siis kaikki kirjat, elokuvat, levyt, konsolipelit ynnä muut aineistot, joita voit näistä kirjastoista lainata.

Tervetuloa vain ihan mihin tahansa HelMet-kirjastoon! Jos kuitenkin tarkoitit jotakin ihan muuta palvelua, niin lähetäpä uusi kysymys ja kerro vähän tarkemmin!

0 ääntä

Kommentit

Mahtaisiko kysyjä tarkoittaa Kysy kirjastonhoitajalta -sivun yläkulmassa olevaa kirjastot.fi-sivuston hakulaatikkoa, jossa lukee "Hae palvelusta"?