Mitä juomia Kekkosen saunailloissa oli yleensä tarjolla? Olen lukenut, että olisi ollut olutta tai kivennäisvettä. Näenköhän oikein, kun Presidentin päivä …

Kysytty

Mitä juomia Kekkosen saunailloissa oli yleensä tarjolla? Olen lukenut, että olisi ollut olutta tai kivennäisvettä. Näenköhän oikein, kun Presidentin päivä -dokumentissa minusta näyttää siltä, että pöydällä olisi myös mehukannu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen uutisissa 13.1.2018 oiottiin joitakin presidentti Kekkoseen liittyviä virheellisiä legendoja. Uutisen mukaan saunasta vilvoittelun aikana Tamminiemen saunan vakiosaunojat joivat Pyynikin puolukkaporetta, olutta tai pilsneriä. Alla linkki uutiseen:

https://yle.fi/uutiset/3-10012457

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Myös viinat maistuivat...