Mitä jokaisen koiran tulee tietää isäntänsä kasvatuksesta. Ihan tarkaan en muista oliko nimi näin, mutta kirja on kirjoitettu ikäänkuin koira olisi sen…

Kysytty

Mitä jokaisen koiran tulee tietää isäntänsä kasvatuksesta.
Ihan tarkaan en muista oliko nimi näin, mutta kirja on kirjoitettu ikäänkuin koira olisi sen kirjoittanut.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Moppe Craverin kirja "Mitä jokaisen koiran tulee tietää isäntänsä..." kuuluu Helsingin kaupunginkirjaston kokoelmiin. Lisäksi löytyy kirja "Mitä jokaisen koiran tulisi tietää isännän valinnasta" / Olli Haikka. Kirjojen saatavuustiedot selviää pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen Helmet-aineistohausta http://www.helmet.fi