Mitä Irwinin albumeja on julkaistu uusintapainoksina cd-muodossa ja kuinka suurina painoksina/erinä?

Kysytty

Mitä Irwinin albumeja on julkaistu uusintapainoksina cd-muodossa ja kuinka suurina painoksina/erinä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelen kovasti, että olet joutunut odottamaan vastausta näin kauan - osasyynä on tekninen kömmähdys. Pääkaupunkiseudun kirjastojen aineistorekisteristä löytyvät seuraavat Irwinin cd-levyt mainitsemiesi kahden lisäksi: Kohta taas on joulu (Fazer Records 1997, alunperin julk.1972), Irwin 50 vuotta (Gold Disc 1993), Laulajan testamentti (1991), Lauluja alamaisista - kiellettyjä lauluja itsesensuurin ja Kekkosen ajalta (Levytuottajat 1991, alunperin julk. 1979), Hurraa! Me teemme laivoja: 12 uutta rallia (1990), Ai ai ai kun nuori ois (1990), Vuosikerta 89 (Flamingo Music 1989), Rentun ruusu (Flamingo Music 1988). Muut Irwinin cd-levyt näyttävät olevan kokoelmia.
Painoksien suuruuksia kannattaa tiedustella levy-yhtiöstä.

Tarkempia tietoja esim. äänitteiden sisällöstä tai saatavuudesta voit katsoa Plussa-tietokannasta http://www.libplussa.fi/ .