Mitä hyviä seikkailu-/fantasiakirjoja olisi tarjolla lapsille haarukassa 6-9 vuotta? Tähän mennessä on luetuista Pomeniat, Hobitti, Mustan kuun majatalo ja eka…

Kysytty

Mitä hyviä seikkailu-/fantasiakirjoja olisi tarjolla lapsille haarukassa 6-9 vuotta? Tähän mennessä on luetuista Pomeniat, Hobitti, Mustan kuun majatalo ja eka Harry Potter ovat mm olleet tykättyjä.

Vastaus

Vastattu

Tässä olisi omia suosikkejani:

Vuokko Hurme: Kiepaus

Astrid Lindgren: Mio, poikani Mio

Tuutikki Tolonen: Mörkövahti

Johanna Sinisalo: Möbiuksen maa

Anja Portin: Radio Popov

Marjatta Kurenniemi: Kuinka-Kum-Maa on kaikkialla

Kirjojen esittelyt löydät vaikkapa Kirjasammosta: https://www.kirjasampo.fi/fi