Mitä eri kirjoja on kansainvälisen markkinatutkimuksen tekoa varten olemassa?

Kysytty

Mitä eri kirjoja on kansainvälisen markkinatutkimuksen tekoa varten olemassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikkelin kaupunginkirjaston Origo-tietokannasta http://mikkeli.kirjas.to/ löytyy asiasanahaulla 11 viitettä, joista esim. alla olevat kaksi käsittelevät ulkomaankaupan markkinatutkimusta. Valitse tarkennettu haku ja kirjoita sen jälkeen asiasanat/aihe-riville hakusanaksi markkinatutkimus niin saat näkyviin kaikki viitteet.

Vaarnas, Markko
Markkinatieto yrityksen kansainvälistymisessä. - 2. uus. p.. - [helsinki] : Fintra, 2001 ISBN 951-833-625-3
Asiasanat: tiedonhankinta : yritykset ; tiedonhankinta : markkinat ; yritystoiminta : tiedonlähteet ; yritykset : kansainvälistyminen ; markkinat : ulkomaankauppa : tiedonhankinta ; markkinatutkimus ; tiedonlähteet : ulkomaankauppa

Markkinatieto-opas : Tiedon hankinta ja käyttö ulkomaankaupassa / [julkaisija:] Kansainvälisen Kaupan Koulutuskeskus ; [kuvat: Bosse Österberg]. - [2. p.]. - [helsinki] : Kansainvälisen kaupan koulutuskeskus, 1991. - Asiasanat: tiedonhankinta ; markkinat ; tiedonlähteet ; tietopalvelu : ulkomaankauppa ; markkinatutkimus

Mikkelin ammattikorkeakoulun Mikki-tietokannasta http://mikki.amkit.fi/ löytyy lisäksi hakusanoilla markkinatutkimus ja ulkomaankauppa viite

Vaarnas, Markko
Nimeke: Menestyjä kilpailee tiedolla : markkinatieto kansainvälistymisen tukena. 3. uusittu p.
Julkaistu: Helsinki : Multikustannus, 2005
ISBN: 952-468-074-2 (nid.)
Asiasanat: tietämyksenhallinta, tiedonhankinta, kilpailukyky, kilpailuetu, yritykset, markkinat, yritystoiminta, tiedonlähteet, kansainvälistyminen, ulkomaankauppa, markkinatutkimus