Mitä appeja on lehtien lukemiseen? Rbdigital on lopettanut näköjään toimintansa ja oli mobiilina ja koneella muutenkin aivan sysipaska. Haluaisin lukea…

Kysytty

Moi

Mitä appeja on lehtien lukemiseen? Rbdigital on lopettanut näköjään toimintansa ja oli mobiilina ja koneella muutenkin aivan sysipaska. Haluaisin lukea national geographiciä ja the economistia. Löytyykö diginä?

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastolla on kolme e-lehtipalvelua, joita voit käyttää kotoa käsin. E-magz -palvelussa on 63 kotimaista aikakauslehteä, ja sitä käytetään yleisimmillä nettiselaimilla. PressReader -palvelussa on ulkomaisia aikakaus- ja sanomalehtiä. Sitä on mahdollista käyttää joko selaimella tai samannimisellä sovelluksella. Flipster tuli RBDigital-lehtipalvelu tilalle. Se sisältää muun muassa kymmeniä englanninkielisiä aikakauslehtiä. Sitä voi käyttää selaimella tai sovelluksella. Ohjeet e-lehtien käyttöön löydät tästä linkistä https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Ohjeet_elehtien_etakayttoon(25238)

The Economist -lehteä ei valitettavasti tällä hetkellä ole Helmetin e-lehtipalveluissa, mutta National Geographic ja National Geographic Traveler löytyvät Flipster-palvelusta.