Mistäköhän kirjasta kyseisen liitekuvan satakielen laulun nuotit olen skannannut? Muistaakseni kirjassa on muidenkin lintujen lauluja nuotinnettuna, kai.

Kysytty

Mistäköhän kirjasta kyseisen liitekuvan satakielen laulun nuotit olen skannannut? Muistaakseni kirjassa on muidenkin lintujen lauluja nuotinnettuna, kai.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja on Jussi Sepän Lintujen äänet (WSOY, 1922).