Otsikko
Mistähän voisi saada nuotit Kassu Halosen säveltämään ja Jarkko Aholan esittämään ihanaan joululauluun “Mielenrauhaa”??

Kysytty

Mistähän voisi saada nuotit Kassu Halosen säveltämään ja Jarkko Aholan esittämään ihanaan joululauluun “Mielenrauhaa”??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kassu Halosen säveltämää ja Edu Kettusen sanoittamaa Mielenrauhaa-kappaletta ei valitettavasti ole julkaistu nuottina.

Nuottia siihen on kysytty aikaisemminkin.
https://www.kirjastot.fi/kysy/mista-ihmeesta-loydon-nuotin-mielenrauhaa…