Mistähän voisi löytyä nuotit Tarja Lunnaksen esittämään kappaleeseen, jonka sanat alkavat näin. Haaveiden maa ,on se maa , minne joutsenet minut siivillään…

Kysytty

Hei
Mistähän voisi löytyä nuotit Tarja Lunnaksen esittämään kappaleeseen, jonka sanat alkavat näin: Haaveiden maa, on se maa, minne joutsenet minut siivillään vie kiireestä pois.

Vastaus

Vastattu

Kappale on nimeltään Haaveiden maa ja siihen on nuotit Tarja Lunnaksen sävelkokoelmassa Kaikki parhaat.