Mistähän tämä,voisi olla. ” Entä jos antaisit itsesi olla. Lopettaisit yrittämästä olla enemmän, parempi, jotain muuta. Et…

Kysytty

mistähän tämä,voisi olla. Joku epäili HermannHessen tekstiksi

” Entä jos antaisit itsesi olla. Lopettaisit yrittämästä olla enemmän, parempi, jotain muuta.
Et jatkaisi sitä miten sinuun on suhtauduttu odottaa, toivoen, vaatien, toruen, ehdollisesti
Entä jos antaisit itsesi vihdoin olla? Putoaisit tähän hetkeen, syvemmälle itseesi.
Niin syvälle, että osuisit siihen sementtiin sisälläsi, joka ei saanut koskaan kasvaa.
Herättäisit sen ja antaisit sinun kasvaa siksi miksi sinut on tarkoitettu”

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä siteeratun tekstin laatija on Aaro Löf, "henkisen valmennuksen pioneeri ja @hidasta elämää -sivuston kirjoittaja". Vuonna 2019 Löfiltä ilmestyi itsensä löytämistä käsittelevä kirja Rohkea elämä : 7 askelta todelliseen muutokseen.

https://hidastaelamaa.fi/2015/10/enta-jos-antaisit-itsesi-olla/#47737fa3