Mistähän saisi selville, mikä venäläinen betonistandardi vastaa suomalaista SFS-EN 206-1 C25/30 -standardia.

Kysytty

Mistähän saisi selville, mikä venäläinen betonistandardi vastaa suomalaista SFS-EN 206-1 C25/30 -standardia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen Standardisoimisliitosta löytyy asiantuntemusta standardeihin liittyvissä asioissa. Standardisoimisliiton kirjaston kokoelmissa on alan kirjallisuutta, lehtiä, tietokantoja ym. tietoaineistoja. Kirjaston tietopalvelu vastaa standardeihin liittyviin kysymyksiin ja liiton verkkokaupasta saa ostaa standardeja.

Suomen Standardisoimisliitto SFS www.sfs.fi
Standardisoimisliiton kirjasto www.sfs.fi/palvelut/kirjasto/