Mistähän runokirjasta löytäisin Maaria Leinosen runon:On,on niitä nähty.Ihan maajalassa...

Kysytty

Mistähän runokirjasta löytäisin Maaria Leinosen runon:On,on niitä nähty.Ihan maajalassa...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon nimi on "On, on niitä nähty" ja se löytyy Maaria Leinosen teoksesta Suven ja talven välimerkit. Kustantaja Kirjapaja vuonna 1992. ISBN: 951-625-092-0.