Mistähän löytyisi R.Clayderman: Nostalgy nuotit pianolle ja Nostalgy nuotit sello- piano? Ja nuotit Moon River( elokuvasta aamiainen Tiffanylla) sello- piano…

Kysytty

Hei, mistähän löytyisi R.Clayderman: Nostalgy nuotit pianolle ja Nostalgy nuotit sello- piano?
Ja nuotit Moon River( elokuvasta aamiainen Tiffanylla) sello- piano. Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Hei,

Musiikkiosastomme selvitti asiaa.

Claydermannin Nostalgy -kappaletta ei löydy kuin pianoversiona, mutta Moon river löytyy piano & sello -versiona nuotista:

Short cello pieces : easy cello repertoire with simple piano accompaniment / arranged by Hywel Davies

Nuotti on tällä hetkellä lainassa Vaara-kirjastoista, mutta sen voi varata.