Mistähän löytisivät sanat ja sävelet seuraaviin Lumikista ja seitsemästä kääpiöstä tuttuihin kappaleisiin: Hei hoo, hei hoo, ain laulu reipas soi ja Ain…

Kysytty

Mistähän löytisivät sanat ja sävelet seuraaviin Lumikista ja seitsemästä kääpiöstä tuttuihin kappaleisiin: Hei hoo, hei hoo, ain laulu reipas soi ja Ain laulain työtäs tee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei hoo! -nimisen kappaleen sanat ja sävel löytyvät mm. seuraavista kirjoista:
Lasten kultainen laulukirja, osa 3
Lasten toivelaulukirja
Suuri lastenlaulukirja, osa 2

Toinen kysytty laulu on luultavasti nimeltään Tee työtäs laulellen. Siitä on olemassa ainakin kaksi erilaista suomennosta. Se löytyy mm. seuraavista kirjoista:
Lasten oma toivelaulukirja
Suuri toivelaulukirja : lastenlaulut
Suuri toivelaulukirja, osa 4