Mistähän löytäisin kirjojen muovituskoneen valmistajan nimen tai laitteen nimen? Olen turhaan etsinyt netistä kaikilla mahdollisilla hakusanoilla. Kiitos, jos…

Kysytty

Hei,

Mistähän löytäisin kirjojen muovituskoneen valmistajan nimen tai laitteen nimen? Olen turhaan etsinyt netistä kaikilla mahdollisilla hakusanoilla. Kiitos, jos osaatte auttaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjavälityksestä kerrottiin, että heillä on käytössään Hollannissa heitä varten tehty Combiplast-merkkinen muovituskone. Lisää tietoa täältä:

http://www.nbdbiblion.nl/tools/Default.asp?leesanoniem=/nbdbiblion/Docu…