Mistähän kokoelmasta löytyisi Poen novelli nimeltä "Varastettu kirje"?

Kysytty

Mistähän kokoelmasta löytyisi Poen novelli nimeltä "Varastettu kirje"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Poen novelli "Varastettu kirje" löytyy ainakin seuraavista kokoelmista:

- Alfred Hitchcockin valitut jännärit 2, Viihdeviikarit 1980
- Kauhutarinoita, Valitut palat 1995
- Rue Morguen murhat ja muita kertomuksia, WSOY 1975, uusi painos 2000

Rue Morguen murhat ja muita kertomuksia saa lainattavaksi HelMet-kirjastosta.
http://luettelo.helmet.fi/record=b1458550~S9*fin