Mistähän johtuu etten onnistu kirjautumaan kirjastoon olisin halunut uusia lainojani mutta en onnistu kirjautumaan. Aini Konga kirjastokortin numero…

Kysytty

Mistähän johtuu etten onnistu kirjautumaan kirjastoon olisin halunut uusia lainojani mutta en onnistu kirjautumaan.
Terv. Aini. Konga

Vastaus

Vastattu

Hei

Olethan yhteydessä kirjastoon. He voivat auttaa molempien asioiden kanssa.