Mistä YSA on lyhennys. On tehtävä kysytään Etsi YSA:sta asiasana " verkkokauppa" ? Mistä löydän YSA:n

Kysytty

Mistä YSA on lyhennys.
On tehtävä kysytään Etsi YSA:sta asiasana " verkkokauppa" ?

Mistä löydän YSA:n

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

YSA tulee sanoista yleinen suomalainen asiasanasto. YSA löytyy internetistä esimerkiksi osoitteesta: http://vesa.lib.helsinki.fi/ysa/index.html YSA on suomenkielinen, kaikki tieteen- ja tiedonalat kattava yleissanasto, joka sisältää eri alojen yleisimmät termit ja se toimii apuvälineenä sekä asiasanoituksessa että tiedonhaussa. YSA:a ylläpitää Kansalliskirjasto.