Mistä voisin tiedustella Eric Bruunin "Haliaetus albicilla" (kotka?) kahden, noin 17x7 cm kokoisen metallisen, kaiverretun painolaatan (?) arvoa? Sain…

Kysytty

Mistä voisin tiedustella Eric Bruunin "Haliaetus albicilla" (kotka?) kahden, noin 17x7 cm kokoisen metallisen, kaiverretun painolaatan (?) arvoa? Sain sellaiset kirpputorimyyntiin, enkä tiedä mitä niillä teen, säilytänkö vai myynkö muutamalla eurolla kirppiksellä. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehkäpä kannattaa kysyä asiaa Bruun designista. Alta löytyvät yhteystiedot:

http://www.bruundesign.com/9