Mistä voisin tarkistaa puolalaisella EU-rekisterikilvellä varustetun auton omistajan tai haltian tiedot?

Kysytty

Mistä voisin tarkistaa puolalaisella EU-rekisterikilvellä varustetun auton omistajan tai haltian tiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Periaatteessa tiedon voi saada Puolan ajoneuvo- ja kuljettajarekisterikeskukselta. Tietojen saaminen edellyttää kuitenkin joko sähköistä kirjautumista tai kirjeitse tehtyä  tietopyyntöä, jossa annetaan henkilötiedot. Tietopyyntö pitää perustella ja tietojen saaminen on  maksullista. Sivusto on valitettavasti vain puolaksi.

http://www.cepik.gov.pl/dla-obywateli/wniosek-o-dostep-do-cepik#/tabs-1