Mistä voisin saada Seppo J. Järvisen suomennoksen lauluun Beyond the Sunset (Virgil ja Blance Brock). Kiitos!

Kysytty

Hei!
Mistä voisin saada Seppo J. Järvisen suomennoksen lauluun Beyond the Sunset (Virgil ja Blance Brock).

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomennostekstiä ei ikävä kyllä löydy kirjastoista, luultavasti sitä ei ole koskaan julkaistukaan.

Kappale löytyy Markku Taipaleen esittämänä LP-äänilevyltä Auringonlaskun tuolla puolen, jonka voi tilata kaukolainaksi Haapajärven kirjastosta. Kaukolainatilauksen voit tehdä omasta kirjastostasi.

Tekstiä voisi kysyä myös suoraan suomentajalta.

0 ääntä

Kommentit

Suomennos lauluun: (What will you do with Jesus).

Tämäkin suomennos on Seppo J. Järvisen, sitä on vaikea löytää jopa äänitteenä, Varastokirjastosta löytyy tällainen levy Eija Merilä (Musiikkitallenne) Esittäjät: Merilä, Eija, voc. Julkaisija: Vantaa : Ristin voitto p1979. Julkaisijan tunnus: Prisma RV1052, mutta muita levyjä ei enää kirjastossa ole. Tässäkin tapauksessa suomennoksen tekstiä voisi tiedustella kääntäjältä. Ristin voitto on Aikamedian tuotteita, joten ehkä Aikamedian asiakaspalvelu voisi toimittaa viestin perille, http://www.aikamedia.fi/s/aikamedia_oy/yritys