Mistä voisin löytää tiedon siitä kuka on suunnitellut Soidintie 14:n (Helsingissä) asunnot?

Kysytty

Mistä voisin löytää tiedon siitä kuka on suunnitellut Soidintie 14:n (Helsingissä) asunnot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin rakennusvalvontavirastosta selvitettiin, että taloyhtiön pääsuunnittelija on arkkitehtitoimisto Kahri. Todennäköisesti kyseessä on arkkitehti Esko Kahri.