Otsikko
Mistä voisin löytää lastenkirjan koirajoukosta; Hurri, Turri, Murri, Urri ja Mökötöö. Luin tätä kirjaa tyttärelleni noin 1976-1978. Hän täyttää syyskuun alussa…

Kysytty

Mistä voisin löytää lastenkirjan koirajoukosta; Hurri, Turri, Murri, Urri ja Mökötöö. Luin tätä kirjaa tyttärelleni noin 1976-1978. Hän täyttää syyskuun alussa 30-vuotta ja haluaisin antaa häenlle lahjaksi tämän kirjan, siihen liittyy niin paljon muistoja. En muista kirjoittajaa enkä kirjan nimeä. Luulen, sen olleen käännöskirja ja se oli sellainen ohut Tammen kultaisen kirjaston tyylinen (ehkä) ulkoasultaan. Olen "googlannut", mutta ei löydy. Kiitos, jos saan jonkun vinkin. Lähden divareita koluamaan seuraavaksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatte todennäköisesti seuraavaa kirjaa:
Tenggren, Gustaf, Viisi pientä koiranpentua
(Kuvittanut Gustaf Tenggren). Sarja Tammen kultaiset kirjat ; 64 .