Mistä voisin löytää kevään 1978 matematiikan pitkän oppimäärän ylioppilaskokeen?

Kysytty

Mistä voisin löytää kevään 1978 matematiikan pitkän oppimäärän ylioppilaskokeen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuosittain ilmestyvästä ylioppilaiden kirjasta Spes patriae löytyvät ylioppilastutkinnon tehtävät. Kirjasarja on Pasilan kirjaston varastossa, sitä ei lainata, mutta koetehtävistä voi ottaa kopion.

2 ääntä

Kommentit

Hienoa, voin hakea omanikin. Kiitos kysyjällekin.