Mistä voisin löytää käyttöohjeet Hakas-Sampsa kattilalle? Malli HS-453, valmistusvuosi 1981. Onko käyttökirjoja tallennettu mihinkään kirjastoon tai arkistoon?

Kysytty

Hei, mistä voisin löytää käyttöohjeet Hakas-Sampsa kattilalle? Malli HS-453, valmistusvuosi 1981. Onko käyttökirjoja tallennettu mihinkään kirjastoon tai arkistoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoista tai arkistoista ei käyttökirjoja löytynyt. Valmistajan kautta voisi ehkä kysellä.

Luonnonvarakeskus Luken sivuilta löytyy tietoa joistakin Hakas-Sampsa-kattiloista. Sivuilta ei löydy käyttöohjeita, vaan eri mallien testaustuloksia. Kysymääsi mallia HS-453 ei sieltä löytynyt.
Alla linkki Hakas-Sampsa-hakuun Luken sivuilta:

http://jukuri.luke.fi/discover?scope=%2F&query=hakas-sampsa+kattila&sub…

0 ääntä

Kommentit

Hs-252 edelleen käytössä, ohjekirja saattaa olla jossain.Ei aivan sama kuin kysyjän.