Mistä voisin kysellä mahdollisuudesta pitää pienimuotoinen kiertävä valokuvanäyttely eri kirjastoissa, esim. pääkirjasto, kirjasto 10, Töölön kirjasto…

Kysytty

Hei,

Mistä voisin kysellä mahdollisuudesta pitää pienimuotoinen kiertävä valokuvanäyttely eri kirjastoissa, esim. pääkirjasto, kirjasto 10, Töölön kirjasto keskustan alueelta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pasilan pääkirjaston näyttelytiloista voit tiedustella kirjaston johtajalta Tiina Tarvonen, tiina.tarvonen@hel.fi, puh. 09 3108 5301.

Kirjasto 10:n näyttelytiloista voi kysyä osoitteesta kirjasto10@hel.fi tai puhelimitse numerosta 09 3108 5005 tai 040 334 6998.

Töölön kirjaston näyttelytiloja voi kysellä tietopalvelun numerosta 09 3108 5025 tai sähköpostiosoitteesta toolon_kirjasto@hel.fi.

Rikhardinkadun kirjaston näyttelytilaa hallinnoi Jyri-Petteri Volkoff, jonka tavoittaa numerosta 09 3108 5013.

Kirjastojen näyttelytiloista saattaa löytyä tietoja kirjaston omalta sivulta. Löydät kunkin kirjaston sivun HelMet-verkkosivustolta osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI etsimällä haluamasi kirjaston oikealla olevasta pudotusvalikosta. Kirjaston sivulla pääset katsomaan mahdollisia näyttelytilan tietoja yläreunassa olevasta linkistä ”Palvelut”. Jollei näyttelytiloista ole kerrottu mitään yksilöityä, voit tiedustella niistä etsimällä kirjaston yhteystiedot linkistä ”Yhteystiedot”.