Mistä voisi saada Campanella-kuoron CD:n Campanella vuodelta 1983?

Kysytty

Mistä voisi saada Campanella-kuoron CD:n Campanella vuodelta 1983?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tamperelaisen Campanella-kuoron levytyksiä on tiedusteltu palstalla aiemminkin:

https://www.kirjastot.fi/kysy/tassapa-haastava-kysymys-kuinka-monta

Kysymyksessä mainittu kuoron ensilevytys vuodelta 1983 julkaistiin LP-levynä (vinyyli) ja C-kasettina, jotka olivat tuon ajan ääniteformaatit. Cd-levynä sitä ei ilmeisestikään ole julkaistu.

LP-levyversio on lainattavissa ainakin Valkeakosken kirjastosta. Kaukolainaksi sitä voi tiedustella oman kirjaston kautta.