Mistä voisi saada Anu Kaipaisen kuunnelman runonlaulajatar Anni Lehtosesta (1981)?

Kysytty

Mistä voisi saada Anu Kaipaisen kuunnelman runonlaulajatar Anni Lehtosesta (1981)?

Vastaus

Vastattu

Kyseinen kuunnelma on Yleisradion tuotantoa. Heidän arkistoaineistoaan voi tiedustella tällä lomakkeella.

Kirjallinen versio kuunnelmasta löytyy Kansalliskirjaston sekä Jyväskylän että Turun yliopiston kirjaston kokoelmista, joista sen voi tilata kaukolainaksi. Oulun kaupunginkirjaston kaukolainauslomake.