Mistä voisi ostaa Portugalin alkeiskurssin, siis kieliopin ja kuuntelu kasetin tai kasetit.

Kysytty

Mistä voisi ostaa Portugalin alkeiskurssin, siis kieliopin ja kuuntelu kasetin tai kasetit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisessa kirjakaupassa näyttäisi olevan myynnissä esim.
Melo e Abreu, Liisa: Lusomania - portugalin alkeiskirja (kirja ja kasetti).
Freeland, Alan: Bica Portuguesa - portugalin alkeiskurssi (tosin vain pelkkä kirja)

On olemassa myös matkailijoille tarkoitettu teos "Portugalia matkailijoille" (julk. 1978), mutta tämä on siis vain pelkkä kirja. Ja valitettavasti näin vanhaa julkaisua ei ole enää saatavissa kirjakaupoista. Lohjan kaupunginkirjastossa se on kuitenkin lainattavissa.