Mistä voisi olla luettavissa standardi: SFS-EN 62676-4 tai sen englanninkielinen alkueräisstandardi IEC EN62676-4: 2015 Olisiko kaukolainaan jostain saatavissa…

Kysytty

Mistä voisi olla luettavissa standardi: SFS-EN 62676-4 tai sen englanninkielinen alkueräisstandardi IEC EN62676-4: 2015

Olisiko kaukolainaan jostain saatavissa tai luettavissa edes paikan päällä esim. Aalto yliopiston kirjastossa tai muualla. Jyväskylästä eikä normikirjastoista tätä ei löydetty.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolainattavaksi en kyseistä standardia löytänyt, mutta SFS:llä on oma kirjasto Helsingissä. Siellä on mahdollista käydä tutkimassa standarditietokantoja paikan päällä. Lisätietoja SFS:n kirjaston tietopalvelusta saat tästä linkistä https://sfs.fi/palvelut/tietoa-ja-neuvontaa/

Myös joissakin korkeakoulukirjastoissa voi käydä lukemassa SFS-standardeja paikan päällä. Kysy siis standardien saatavuutta ja käyttömahdollisuutta lähimmästä yliopisto- tai amk-kirjastosta.