Mistä voisi löytyä teos nimeltä Arjenhallintaopas? Teoksen on kirjoittanut Juhani Vallikari.

Kysytty

Mistä voisi löytyä teos nimeltä Arjenhallintaopas? Teoksen on kirjoittanut Juhani Vallikari.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa voi kysyä suoraan julkaisijalta, Helsingissä, Junailijankuja 3:ssa, sijaitsevalta Autismi- ja Aspergerliitto ry:ltä, p. (09) 774 2770.
Pääkaupunkiseudun kaup.kirjastot eivät toistaiseksi ole sitä hankkineet, mutta sitä hankitaan, jos asiakkaat sitä toivovat. Hankinta-aika on yleisimmin 2-4 viikkoa, sillä hankinta joudutaan tekemään kirjakaupan kautta yhdessä muiden tilausten kanssa.
Helsingin yliopiston kirjastossa, Unionink. 36,on lukusalikappale, jota voi lukea paikan päällä, mutta sitä ei saa kotilainaksi. Kirjasta kuitenkin on lainattava kappale tällä hetkellä saatavissa Turun yliopiston kirjastosta, joten sitä voi pyytää kaukolainaksi joko meidän kauttamme tai Helsingin yliopiston kirjaston kaukopalvelun kautta. Ohessa linkki kaupunginkirjaston kaukopalvelusivulle: http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/